[O1] czy tak powinno być przy klimie?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jarol
    Drive
    • 2009
    • 48

    [O1] czy tak powinno być przy klimie?

    Arti_r1, kiedyś były fotki na forum właśnie tej zielonej skody jak koleżka zmieniał lusterka ale nie wiem czy nie zostały skasowane jak padła strona

    z tego co pamiętam to chyba kolega nico miał założone w swojej srebrnej octavii lusterka z OII i też były foty na forum napisz do niego może ma i ci wyśle
  • zgucio
    Rider
    • 2007
    • 691

    #2
    [O1] czy tak powinno być przy klimie?

    Witam

    od pewnego czasu szukam drugiego autka wczoraj byłem obejrzeć dwie octy jedna z 2005 druga z 2006 roku obie wersje z silnikiem 1.6 oraz climatronic

    co mnie zdziwiło że przy wyłączonej klimie obroty są na poziomie 800 a przy włączonej rosną do 900 troche mnie to dziwi bo w swoim 1.6aee bez klimy obroty mam cały czas na 900 napiszcie czy u was też tak jest bo jak jeździłem golfem III z klimą to po włączeniu klimy obroty zachowywały sie odrwrotnie

    i jeszcze jedno pytanko w tych obydwu octaviach pedała chodziły bardzo mięko w porównaniu do mojej czy tak powinno być wiadomo róznica 8 lat
    ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

    JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez zgucio
      przy wyłączonej klimie obroty są na poziomie 800 a przy włączonej rosną do 900
      Tak ma być, u mnie nawet trochę większa różnica jest.
      I jeszcze bez klimy spalanie na postoju mam 0,8 l/h a po włączeniu skacze na 1,3.


      Zamieszczone przez zgucio
      jak jeździłem golfem III z klimą to po włączeniu klimy obroty zachowywały sie odrwrotnie
      W moim citroenie obroty też spadają po włączeniu klimy ale tam są trzy litry, więc nawet trudno zauważyć o ile.

      Komentarz

      • Maru 123
        RS
        • 2008
        • 4660

        #4
        zgucio, to normalne. spręzarka się załącza jest większe obciążenie dla silnika i sterownik podnosi troszkę obroty :wink:
        1.8T AGU L&K

        2.0TDI BKD ELEGANCE

        TOYOTA LAND CRUISER J95

        Komentarz

        • zgucio
          Rider
          • 2007
          • 691

          #5
          ok dzięki chłopaki "pomógł" poszło
          ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

          JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

          Komentarz

          • Evil
            Rider
            • 2009
            • 721

            #6
            Zamieszczone przez zgucio
            w tych obydwu octaviach pedała chodziły bardzo mięko w porównaniu do mojej czy tak powinno być wiadomo róznica 8 lat
            zapewne wiele zależy od przebiegu. Normalne że im większy przebieg, tym trudniej pedały chodzą (miękko=lekko ; twardo=ciężko).

            Podczas włączenia climatronica czuć spadek obrotów. W trackie jazdy jadąć spokojnie z stałą prędkością np. miasto ok 60km/h i mając wyłączoną klime, włączając czuć spadek mocy... climatronic jednak troszkę tej mocy zabiera

            O2 1,9 BXE+ 143KM/312Nm

            Komentarz

            • Maru 123
              RS
              • 2008
              • 4660

              #7
              ale np w 02 przy gwałtownym "butowaniu" komp na chwilę wyłącza klimę :wink:
              1.8T AGU L&K

              2.0TDI BKD ELEGANCE

              TOYOTA LAND CRUISER J95

              Komentarz

              • Marx
                Elegance
                • 2009
                • 865

                #8
                w O1 tez zauwazylem cos takiego, mozliwe to?

                Komentarz

                Pracuję...